Saturday, June 25, 2011

Sekali lagi cinta itu milik kita ~

SEKALI LAGI...ni merupakan Filem Terbaru yang akan menggandingkan Sam, Lisa dan adik Mia Sara.. comel sangat n sweet je.. Hehe.. pape pon , jom layan sinopsis filem ni oke..


Tarikh Tayangan : 30 Jun 2011
Director : Hashim Rejab
Genre : Romantik Komed
Cast : Shaheizy Sam, Lisa Surihani, Mia Sara Nasuha
dan Bront Palarae

Sinopsis :

Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan . Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya . Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman . Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui oleh ibu Amy, Sheila (Lisa Surihani) . Sheila berang dan melarang Amy berjumpa Arman . Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah lakonan mantap SHAHEIZY SAM, LISA SURIHANI, MIA SARA NASUHA dan BRONT PALARAE di pawagam .


X sabar na layan felling wif my hubby..  Ceh Ceh . Suke ayat Amran kat Shiela :

"..saya akan jaga awak sampai saya mati.."

"..shiela..awak cinta pertama saya, awak tau tak..
dan saya nak awak jadi cinta terakhir saya.."


kan besh kalo ade someone yang cakap camni kat kite kan....
kompem terharu . sob sob~ :')


''SEKALI LAGI..cinta itu milik kita''


''..kalau ada jodoh..kita jumpa lagi.." ~ Mia Sara Nasuha

No comments:

Post a Comment